Tänkte berätta..

Lite om mig själv här :)
Haha!
Jag heter Elin, och jag går i sjuan.
Jag bor i en liten håla utanför Örebro :)
Med namnet Hallsberg.
Jag har gillat twilight länge osv..
jajaajaj, det har vart lite uppehåll och sånt här :)
Och lite inlägg kommer då och då!
I november har jag haft denna blogg i 2 år.
Men nu borde det bli en liten ändring på upptaderingen tkr jag :)
Hehe, finns inte så mkt mer att säga..
pusspuss/elin

Kommentarer<3
Skrivet av: Anonym

Hejsan! :) jag har börjat göra gratis bloggdesigner :) Så vill du ha den så kan du kolla in hit http://portfoliostyle.blogg.se/ kolla gärna in min portfolio =)



Kramizar! :D <3

2011-11-12 | 01:25:33
Skrivet av: Madde :)

Kan nån hjälpa mig hitta en bra erbjudande på väskor ?

2012-11-24 | 12:15:41
Skrivet av: Lovisa

Hej Sötan! :) Spara upp till 50% på resor världen över hos Hotels.com

2012-12-04 | 13:03:40
Din hemsida: http://bit.ly/HotelscomSE

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0