Vad hände med Rachelle Lefevre?

Är vi dem enda som saknade den ursprungliga Victoria i Twilight Eclipse-filmen? Vi tyckte att Rachelle Lefevre var perfekt i rollen och även om Bryce Dallas Howard var en utmärkt ersättare, så saknade vi verkligen Rachelle, det var något speciellt med henne!

Vi hoppas att vi får se henne i en ny film snart, men tills dess, här har ni några bilder av henne när hon shoppade på The Grove! Hon såg rätt så upptagen ut i ett telefonsamtal, så vi får hoppas att det gällde affärer och att hon snart har ett nytt filmprojekt på g!

Källa: Posh24

Kommentarer<3
Skrivet av: Hoppteamet - Emelie

sv: typ ja ;)

ja har träffat josse irl, å ramona e fjording, precis som hannibal (min häst) är. jag är nästan 180 och jag ser stor ut på hannibal. josse ser perfekt ut i längd för ramona , om de bara skiljer ca 5cm på oss skulle de inte se ut som de gör, skulle tippa 170 på josse... men vad vet jag?

tror frtf hon tar sig vatten över huvudet om hon tar varmblodet med tanke på att hon inte klarat av att rida ramona i form föräns nu.

2010-09-05 | 00:44:27
Din hemsida: http://hoppteamet.blogg.se/

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0