tävlingens svar

Eftersom bara 2 ville vara med så kommer jag göra så att jag vntar lite med det.

Ni 2 som anmällt er är fortfarande med och i lottningen kommer ni ha 2 lappar istället för 1 om man anmäller sig före 24.00 27/9 får man 2 lappar annars en.

Jag kommer dra lott om vem som vinner när det är lite mer med i tävlingen

Kommentarer<3
Skrivet av: Katja

Vilka två är det för jag vet ju inte om det är jag för jag har anmält mig .. iaf .. gjorde det först av alla faktiskt .. men asså jag har missat dedär med 2 lappar .. :(

2010-09-28 | 18:50:41
Din hemsida: http://savava.blogg.se/
Skrivet av: Amanda

Jag är med <333

2010-10-03 | 12:07:01

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0