saker ;P

lite saker ni kanske inte visste om mig!:D
iaf dom som inte känner mig.

*jag älskar michael jackson,Britney,christina,elvis,tina turner :)
*jag är inte så himmlllaaa försjust i smink^^ bara när man gör sig fin ;P
*jag går typ jämt i mysbyxor
*varje dag kollar jag på ngn twilight film av dom 2<3
*älskar munktröjor
*jag har 1 häst. mina 2 andra har såldts , och MIN häst åkte iväg i söndags..Och den andra var min mammas.Så nu har jag bara en kvar som är på foder hos en tjej.
*Mina bästavänner är hästarna. och Mina 'Riktiga' också.
*jag älskar att vara ute i min 'koja' och fixa! asså ja bor ute på landet , och där finns det as gamla hus och vi äger dom som är brevid oss och där finns det gamla typ bodar och stugor och ja har en koja uppe på en våning där vi hade allt hö!:)
*älskar skräckfilmer
* jag är inte mörkrädd
*jag har en sommarstuga^^
*älskar mina vänner :>
*tycker inte om när folk härmas :P
*hatar djurplågeri.
*min allrabästavän är alva engstedt&några mer.
*jag hade värdens bästa sommar hos alva med josse, min andra bästavän<3 vi var galna vi hade sönder ett fönster ^^
*är allergisk mot väldigt mkt
*tar sprutor pga allergin
*min förebild är min syster
*älskar att köra fyrhjuling , hade en än gång och det var svin kul. ska köpa en i sommar ska fråga mamma om det för ja saknar fyrhjulingen!<3
*Älskar min familj<3
*älskar min hund<3 och mina andra djur<3
*min allrabästa vän bor 5 mil ifrån mig^^



Och det här visste ni verkligen inte!!!





*JAG ÄLSKAR TWILIGHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<33333333333333333333333333333333333333333333333333


Kommentarer<3
Skrivet av: jessica

okej :)

idag ska jag och lina hitta på nåt,

imorgon ska jag och shoppa med min bästavän & mormor,

sen ska vi sova hos min mormor :)<3

2010-03-12 | 16:34:24
Din hemsida: http://eenjessica.blogg.se/

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0