klar :D<3

Nu är headern klar
den var inte speciell då men
jag gör om den Typ i april
och sånt när jag har fått ordengligt(stavning^^) med
utrustning !
bakgrunden vet jag inte hur jag ska haa hm..
men jag gör väl säkert ngt eller tar nån bild från google =)
hejdååå!



_______________________________
Har snart läst ut ettan i boken
av twilight riktigt ärligt så är nog
boken bättre en filmen!
får snart börja med new moon :D
eller som den heter på bok titeln
När jag hör din röst

hihihi är happpyyy

att ja får börja med den snart^^

hihi!

imorrn ska jag på disco men orkar egentligen inte :S vill ju skriva om twilight &läsaaa<3
hahah men ibland måste man ha lite roligt med kompisar!<3
lägger ut en video senare ;)
ses snart twilight älskare !!!<3


Kommentarer<3

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0