hahah..

Designen på tal om den..
Har faktiskt inte börjat än HAHAHAH
:P
men jag ska göra det senare ikväll tror jag!
I LOVE TWILIGHT!
några i min klass lånar den men snart får ja tillbaka den..
LÄNGTAR LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!
har inte sett ettan på typ 3 veckor!!!;O
så då längtar jag förstås.



I(L)VAMPIRES <3


DENNA ÄR MIN SNART SÅ IN YOUR ASS!!!:P
och några till ;D
dom kostar 299;
men det äre värt..
men när jag får pengar när jag fyller om ja får det dåå
asså pengar.
då ska jag köpa en till!
men den dära tröjan ska jag HAHa<3
kraamiissbananis<3

Kommentarer<3
Skrivet av: alizeeee

tack så mycket!

jasså, en blogg om mycket twilight förstår jag?

härligt!

2010-03-02 | 18:58:55
Din hemsida: http://aaaaliice.blogg.se/
Skrivet av: kakkamoja

var kan man köpa?

2010-03-08 | 17:14:34
Skrivet av: Josefin<3twilight=sant för alltid

Hej!:) Jag tycker verkligen att den där twilighttröjan var assnygg!<3<3 Vart kan man köpa den?? :)



ÄLSKAR TWILIGHT TWILIGHT TWILIGHT<3<3<3<3<3(L)(L)(L)

2010-03-08 | 18:24:49
Skrivet av: Ana

Hej :) vilken fin blogg du har.Jag undrar var man kan köpa såna här tröjor(om man nu kan ) :D

2010-03-08 | 20:01:55
Din hemsida: http://anchy.blogg.se/

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0