haha.

hade visst glömt bort lite födelsedagar :p

jag lägger upp nära alla fyller år nudå!:D
eller ska jag ta bilder ?:D nej jag orkar verkligen inte det !:(
Tyvär inga bilder på dom för det blir väldigt långt inlägg då :P

asså förlåt alla som jag inte har lagt ut och sagt grattis till men har verkligen inte tänkt på det !

Robert(Edward) = 13 maj <3 hiih hans andra namn heter min pappa Robert Thomas Pattinson och min pappa heter thomas^^

Kristen(Bella) = 9 april <3 3 dagar före mig :D

Taylor(Jacob) = 11 Februari<3 ( ajdå :P)

Peter(Carlilse) = 26 November<3

Elizabeth(Esme) = 15 juni<3

Ashley(Alice) = 21 februari<3

Jackson(Jasper)= 21 december<3

Kellan(Emmett) = 15 Mars<3

Nikki(Rosalie) = 6 Februari<3

Sarah Clark (som spelar bellas mamma) = 16 februari <3

Stephanie Meyer = 24 december<3

Xavier Samuel(han spelar riley i eclipse) = 10 december<3

Billy Burke(som spelar bellas pappa) = 25 November

Rachelle(Som spelar victoria) = 1 Februari

Christian(som spelar Angela) = 21 september

Anna( som spelar jessica) = 9 Augusti

Edi Mue gathegi(som spelar Laurent) = 10 mars ( ajdå jag glömde gratta han med)
hihi Edward är hans favorit karaktär i twilight :D

Michael(som spelar Mike Newton) = 25 juli

Cam(som spelar James) = 16 augusti

Catherine(hon har regiserat twilight) = 21 oktober<3


<3 :)


Kommentarer<3
Skrivet av: camilla

jag visste inte när alla fyllde år men nu vet jag :DD

2010-03-16 | 21:11:07
Din hemsida: http://millanmilla.blogg.se/
Skrivet av: Olli :3

Elizabeth Reaser fyller år samma dag som mig :D

2010-03-17 | 09:41:27
Din hemsida: http://oliviasandinpekka.blogg.se/
Skrivet av: Sarah

Taylor lautner fyller år samma dag som mig ^^

2010-03-17 | 16:37:50
Din hemsida: http://sarahbackstrom.blogg.se/

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0