-.

I ett inlägg
skrev du att Bella och Edward får två barn i Breaking Dawn. Men de får bara ett som heter Renesmee och du stavade också fel på Breaking Dawn du skrev Breaking Down -.-

Kristen och robert är inte ett par det är bara rykten .__.

I ett inlägg skrev du att Kristen är gravid och att rob är pappan fast det är oxå rykten .

Det finns jätte många bilder med eclipse , du verkar inte läsa dom större twilight bloggarna.

sv: 1. jag skrev fel ok? Och jag skrev fel ok??

Dom har sagt det själva och det är klart iaf vad det har stått i olika sajter.
Och jag skrev aldrig att Robert var pappan? Och jag sa inte att hon var gravid
utan att hon har sagt det själv I EN tidning på google på massa så vad ska man tro på då?
och jag har inte haft tid att kolla runt på massa twilight bloggar för att en som jag följde har
hon lagt ner och en annan som var sjukt bra gör dom inte mer inlägg på.


SÅ nu fick ni veta allting





Kommentarer<3
Skrivet av: camilla

de är väll klart att man får stava fel :)

2010-03-17 | 19:46:34
Din hemsida: http://millanmilla.blogg.se/

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0