Fantastiskt att vara i Sverige.

Kristen berättar i en interjuv att det var fantastiskt i Sverige osv.
Men om ni kanske har märkt så har de mesta som är ifrån typ usa osv..
Alltid tyckt att Sverige äger!
Hehe , ne men det är ju så.
Kändisarna säger ju oftast det :o
Hon säger att hon är djupt tagen av  det enorma stödet från fansen.
NI får läsa hela arikeln här :D
Igår besökte Kristen Stewart, huvudrollsinnehavare i "Twilight"-filmerna, Stockholm för att promota den kommande filmen "Eclipse". improveme.se fick träffa henne.
Kristen Stewart ser något besvärad ut när kamerorna börjar blixtra emot henne och fotograferna ropar "titta hitåt!" och "ge oss ett leende!" Det är uppenbart att hon är en skådespelare som älskar att agera i filmer, men som har svårt för uppståndelsen kring hennes person.

Samtidigt är hon djupt tagen av det enorma stödet från fansen.
– Det känns fantastiskt att vara i Sverige, säger hon när improveme.se träffar henne på Grand Hotel i Stockholm på måndagen. Det är alltid roligt att besöka ett land man aldrig varit i tidigare. Det är kul att få träffa de olika fansen, för de uttrycker sig alltid så annorlunda.

Som alltid i officiella sammanhang är Kristen Stewart proffsstylad, med perfekt makeup, mjukt bakåtkammat hår, svartmålade naglar och en glittrig, axelbandslös kläning. Privat är hennes look mer vardaglig. Hon fotograferas ofta osminkad i slappa kläder och har skämtat om att folk tycker att hon "borde köpa en hårborste".

Uppmärksamma fans kan se att hennes hår ser lite annorlunda ut i den kommande "Twilight"-filmen "Eclipse". Inför sin roll i filmen "The Runaways" klippte hon nämligen av sitt långa, mörka hår för att likna sin rollfigur i det legendariska rockbandet.
– Jag spelade Joan Jett emellan, berättar Kristen för improveme.se. Så jag fick lov att bära en peruk i "Eclipse" sen.

Att vara en förebild för unga tjejer ser hon som en "enorm komplimang".
– De känner inte mig, men de älskar det jag gör och det är otroligt. Det är därför vi gör det här, säger hon.

Har hon något livsråd hon vill dela med sig av till fansen som ser upp till henne?
– Jag försöker alltid vara ärlig om allting, berättar Kristen. Mitt råd till andra är att vara sann mot sig själv. Det är det mest grundläggande.

På kvällen medverkar Kristen i en frågestund inför fansen på Hovet i Stockholm. 9 000 hängivna fans skriker av glädje när hon kliver upp på scenen. Stjärnan får frågan vad hon beundrar hos sin rollfigur, Bella Swan.
– Bella gör många misstag, säger Kristen, men hon lär sig alltid av dem.

Om några månader är det dags att börja filmatisera "Breaking Dawn", den fjärde och sista boken i serien. Berättelsen kommer att delas upp på två filmer.
– Jag kan knappt bärga mig tills vi får berätta resten av historien, säger Kristen till de jublande fansen

Kommentarer<3
Skrivet av: lovisa

fast så kanske dom säger i alla länder dom åker till, man vet ju inte :P

2010-06-29 | 17:34:59
Din hemsida: http://chaitjej.blogg.se/

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0