Robs och Taylors första kärlek <3

ROBERT: När rob var 17 år blev kan tillsammans med Nina Schubert. De bode grannar och Nina jobbade som model. Det gick lite fram och tillbaka. Men sedan gjorde de slut. När rob sedan blev känd ångrade sig Nina världigt mycket.

TAYLOR: Det var någon gång på högstadiet berättar Taylor, Det var en helt vanlig tjej. Det var inte direkt något pussande och krramande ofta mellan oss. Vi kunde ge varandra en kram när vi möttes och sen lixom bara vi va berättar Taylor.

JACKSON: När jag var 13 dejtade jag en tjej som var 15. Det gick lite fram och tillbaka under 2 år. Men sen när hon blev 18 hörde jag att hon hade gift sig. Men hon kommer ändå alltid ha plats i mitt hjärta!



Kommentarer<3

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0