Rob vs Zac..

ROB SÅKLART?!?!?!?!
I onsdags så dök Zac Efron upp på ESPY Awards på Nokia Theatre
många tyckte att han såg misstänkt lik ut våran egna vampyr Rob!
Nämligen för att många såg att han hår var väldigt likt Roberts.
Alltså SMUTSIGT.
Vem vinner den kampen?
Själv så tar jag Absolut Robert!
Men ni då?..
VS

Som dom på skvallersidan säger " Vi kan inte fatta att Zac Efron bara kopierade Robs ökända hår bara sådär!"
Och det kan inte jag heller. Inte Lisa heller vet jag för nu har hon ändrat detta inlägg så att hon håller med mig/Elin

Kommentarer<3
Skrivet av: Katja

OME !! Hatar Zac Efron !! Men Robert SÅKLART, världens snyggaste människa ! J*vla Zac, De e Robs hår !!! <33 >:(

2010-07-24 | 12:35:49
Din hemsida: http://textwilight.blogg.se/

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0