Kommit!

Förlåt för jag ej bloggade igår !
Men jag hann inte! det var så himla mkt igår.
Ska försöka hinna blogga ngt mer idag men jag kanske inte hinner för jag ska
till Skåne! Men ska ta med mig datorn dit.
Ska ta med mig Telia pucken då funkar det.
Men vi får se vad som händer.
Ska iaf försöka men nu måste jag börja packa!
BTW!
Igår så fick jag Eclipse tröjan & så fick jag en Eclipse kalender!:D
& idag så ska vi hämta min twilight väska!:D
yay<3aaa
Förlåt för jag ej bloggade igår !
Men jag hann inte! det var så himla mkt igår.
Ska försöka hinna blogga ngt mer idag men jag kanske inte hinner för jag ska
till Skåne! Men ska ta med mig datorn dit.
Ska ta med mig Telia pucken då funkar det.
Men vi får se vad som händer.
Ska iaf försöka men nu måste jag börja packa!
BTW!
Igår så fick jag Eclipse tröjan & så fick jag en Eclipse kalender!:D
& idag så ska vi hämta min twilight väska!:D
Pappa frågade om jag ville ha en Eclipse tröja för han sa för ett tag sen att jag skulle
få beställa en . O jag sa ja såklart?!
& sen så sa han att han hade beställt en till sak!
o Då fick jag en kalender :D
& Jag har tjatat på mamma SKIT LÄNGE om en twilight väska eller inte tjatat men visat den lite då&då :P
o härom dan så skickade jag en som jag ville ha på facebook skickade jag den länken o sen så skrev hon att hon hade  beställt den!
Vart skit glad&chockad!
trodde inte att hon skulle det!:o :D
Men iaf! Skriver sen :D
/Elin<3
LOVE LOVE LOVE!<3

Kommentarer<3

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0