Jag är med och tävlar.

Om en goodiebag ifrån london från fattybom.se !:D
Jag vill verkligen vinna för att jag som sagt aldrig har vunnit något utom en design!
Hur kul som helst att vinna en goodiebag , o ifrån london?!:D
har alltid velat åkt till london o nu en goodiebag därifrån sitter ju inte helt fel =)
Jag är iaf med o tävlar :)
O jag älskar london också. Tänker verkligen åka dit.
Tkr det verkar så häftigt där.
Önska mig lycka till!:D<3
Här får ni länk!:D
Delta ni med :D

Kommentarer<3
Skrivet av: LIENE

åh måste kolla in tävlingen!

2010-07-17 | 09:47:17
Din hemsida: http://lienesblogg.blogg.se/

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0