Home!(spoilers för eclipse ni som nt sätt den)

Hemma från bion.
O vad ska jag säga?
Lika bra som alltid ;)
Längtar så himla mkt tills den kmr ut på dvd asså!:D<3
Vem vet , kanske blir en tredje gång på Eclipse på bio?(;
Haha :D<3
Längtar verkligen tills den kmr ut.
Mina favoritscener är :
- När Edward Friar ;P
- När dom tränar till dom nyfödda.
- När dom möter de nyfödda.
- Tältscenen.
- När dom jag Victoria.
- Scenerna när Jasper berättar om sin historia&Rosalie , och när Jacbos pappa berättar om historien.
Asså jag gillade Scenen med Rosalie för att hon brukar ju inte prata så mkt , så det hära var bra även om
det var tragiskt det som hände.
Haha , jag gillar när Jasper får ner Emmett och Emmett bara - Igen!
HAHA :D
Hemma från bion.
O vad ska jag säga?
Lika bra som alltid ;)
Längtar så himla mkt tills den kmr ut på dvd asså!:D<3
Vem vet , kanske blir en tredje gång på Eclipse på bio?(;
Haha :D<3
Längtar verkligen tills den kmr ut.
Mina favoritscener är :
- När Edward Friar ;P
- När dom tränar till dom nyfödda.
- När dom möter de nyfödda.
- Tältscenen.
- När dom jag Victoria.
- Scenerna när Jasper berättar om sin historia&Rosalie , och när Jacbos pappa berättar om historien.
Asså jag gillade Scenen med Rosalie för att hon brukar ju inte prata så mkt , så det hära var bra även om
det var tragiskt det som hände.
Haha , jag gillar när Jasper får ner Emmett och Emmett bara - Igen!
HAHA :D
LOVE!<3

Kommentarer<3

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0