Eclipse idag.

Idag ska jag ju kolla på Eclipse med Klara :D
Den börjar klockan 18:00.
Vi har reserverat platser o så, så att klockan 17:00 ska vi dra ungefär.
Ska bli jätte kul eftersom alla säger att den var bäst av alla osv..
Och Självklart ska jag ha på mig min twilight tröja♥♥♥
Ha en trevlig dag :D
/Elin<3
Mumma♥

Kommentarer<3
Skrivet av: L I N N E A

lite olika :)

2010-07-01 | 10:52:17
Din hemsida: http://linneapalmer.blogg.se/
Skrivet av: J - E - N - N - Y ♥ A-L-I-C-E

vart köpte du tröjan :o ?

2010-07-02 | 00:28:50
Din hemsida: http://fashiongirlz.blogg.se/
Skrivet av: TWILIGHT FAN

VAR KÖPTE DU TRÖJAN OCH VAR FINNS DET TWILIGHT/TAYLOR LAUTNER TRÖJOR SNÄLLLAAAA SÄÄÄÄG!

TACK FÖR EN BRAAA TWILIGHT BLOOOGGG!!!! :D

2010-08-07 | 15:49:34

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0