Dom skrämde iväg papparazzi

Som ni alla vet håller Robert Pattinson för nuvarande på och filmar scener för sin nya film Water for Elephants och igår var inspelningen allt annat än lätt! Robert skulle filma några extra svåra scener tillsammans med Reese Witherspoon som involverade elefanter, men blixtrarna från paparazzin blev för mycket för de stackars djuren som blev så rädda att scenen blev omöjlig att filma! Men Roberts fans, som väntade utanför filminspelningen tillsammans med paparazzin kom till hans räddning när de började attackera paparazzin och slutligen skrämde iväg dem! 

Robert sa, "Vi hade en scen med elefanter men det var så många paparazzi runt omkring att de skrämde djuren till den grad då det blev omöjligt att filma. Men helt plötsligt, så hade fansen som väntade utanför för autografer omringat paparazzin. Tonårstjejer fick de stora paparazzi-gubbarna att springa iväg. Det var helt otroligt! Jag var så glad"
Robert&fans på Eclipse Premiären
Reese Witherspoon
Elefant ifrån Inspelningen tror jag :)
_____________________________
Orkade inte skriva så jag kopierade
ist :D

Kommentarer<3

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0