Affisher(stavning xD),

Hej!
Ska fixa en bild nu på sidan & fixa det dära felet.
Har sättit upp twilight affisher hos pappa :)
Mitt rum där är så Boooring.
Men ska skriva ut lite också när jag är hos mamma nästa vecka,
men iaf :)
Jag tog kort eftersom jag har ett nytt minneskort för att mitt andra är borta till min mobil.
Men jag hittar inte en sån där manick som man överför bilderna från mobilen till datorn.
Den var på min byro , men nu är den BORTA!
Har säkert tagit med den till mamma.
Det är det negativa med skilda föräldrar , att man ska ha en grej så är den hos den andra föräldren?
Men skit samma Skilda föräldrar hör inte till ämnet som jag egentligen skulle prata om xD
Haha , men jag ska leta vidare :p
Vad skönt det var med ett långt inlägg.
Brukar ju jämt skriva jätte korta men många.
Hihi :P
/Elin
Tog bara ngn bild :P

Kommentarer<3

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0