ny blogg?

heej niii!
Jag har ju 3 hästar och älskar dom mer en nåt annat!
och ja älskar att sitta på hästen och galopera genom solens sken& snöns flingor som nuddar marken hihi..
men iaf!
jag har funderat på att göra  en ny blogg om hästarna och liksom så lr ska ja ändra namnet på den här om det går hhaha ja har inte prövat.
eller ska ja ha 2 bloggar?!
hjälp mig lite nu
för hästarna betyder mer en twilight!<3
men älskar twilight också!(L)
det blir ju jobbigt med 2 bloggar så ska ja ta bort den här?
SVAR NEEJ!
det kan ja inte göra !
ja kan ju logga in på den hära då&då eller hur?
för nu är hästarna i fokus som dom alltid har varit men nu ska dom verkligen vara i FOKUS!
 alla bilder på den dära bilden är ifrån somras ååh gud sommar :'( då kunde man rida i princip när som helst ju!!<3
Nu kommer ni få lite bilder lucas,flekka,höjli och en bild på mig och lucas!<3

 höjli tog bilden förra vintern tror jag(?) men iaf!<3

 flekka i februari-mars ungefär<3

  Lucas! har ingen aning när kortet togs!<3


 Lucas!<3 vet inte när kortet togs!(;<3

 och så avslutar jag med en liten bild sen i somras på mig och lucas! Dock så vart den lite suddig då men spelar roll :D
ni får en länk till min andra blogg när den är färdig men puusshheii sötnosar!:D<3


Kommentarer<3

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0