Klara&sofie

klara och sofie..
ni är bäst(L)
och ja älskar er
det är vi föralltid
våra minnen är verkligen OTROLIGA!
shiiit ;o
dom är bäst ju!
t.e.x när vi har sovit över alla gånger,,
i skolan när vi skulle göra geografi arbete när vi va as sega
, alla gånger vi har stöttat varandra
i lekis då var ja typ inte med nån för ja inte kände någon men senare så
var ja med olivia och meline och sen var allihopa och sen var ja med er
vi är varenda rast!
vi jobbar jämt ihop på lektionerna
vi gör allt tsm!
det gör vi verkligen :o
men vi har inte varit på as länge! Jag älskar er fett mkt , kommer ni ihågi somras då
hur mkt vi va typ när sommarlovet hade börjat vi va nästan en hel vecka och jätte mkt mer
när vi va hemma hos klara och spelade spel och pratade och så var vi hemma själv till 22:00
och så gjorde ja slut med en kille också.
asså ni har jämt funnits för mig och jag det för er.
Ni är sjukt roliga båda två och ni är MINA älsklingar inget kan komma emellan oss
vi bråkar faktiskt inte :)
även om det kan ha hänt nån gång kanske?
men det betyder inte att det kmr hända igen ;D
för vi bråkar faktiskt aldrig :o
det är vi 3 liksom det bara är så!(L)
det är vi föralltid <3
inget kan splittra oss <3!(L)
och sen när ja och sofie har varit på värdens flum humör och flummat sönder så har klara liksom varit den mogna och bara men sluta nu och så HAHAH vi var som små barn för henne och hon var mamma(L)
Älskar er ni ska bara veta det
och om vi inte kommer i samma klass i sjuan
vilket är långt kvar då tills sjuan asså, då kommerja byta klass om man får för ja vill inte gå nån annanstans en med er.
ni är bäst tjejer<3
älskar er för alltid (L)

Kommentarer<3

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0