böckeerr

Designen är ännu inte klar..
men jag måste ha ett bra program till det men allting laggar ju sönder.
aja den kommer väl upp snart ?;)
Nämen kolla här då på bilden då
3 Twilight böcker

*Om jag kunde drömma

*När jag hör din röst

*Ljudet av ditt hjärta

men ljudet av ditt hjärta vill ja nog helst börja läsa efter jag sett premiären
eller jag vet inte
vi får se :D
<3

Stephenie meyer


Kommentarer<3
Skrivet av: maja

LÄS BOKEN INNAN ! :D

2010-03-08 | 17:05:12
Skrivet av: ella

man kan ju fan inte läsa dom på svenska. du är ju inte ett riktigt twilight-fan om du läser dom på svenska?

2010-03-08 | 19:48:01
Din hemsida: http://www.flickr.com/photos/ellaschierbeck/
Skrivet av: Anonym

du har en twilight blogg men har inte ens läst alla böcker än, och läser dem på svenska innan du läser dem på engelska? jävlar vad mycket du har framför dig lilla gumman

2010-03-08 | 20:23:27

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0