sommar<3

Heej allihopa!
som ni vet så saknar jag ju sommaren så
JÄVLA mkt ja har en klump i magen för jag
saknar det så mkt. Det var mer än ett minne
det var något helt annat.
Vi smög till torpet och fixade , tyvär gick fönstret sönder
men det var nog ett av det roligaste ja har upplevt
jag fick ju självklart panik?!
så ja sprang ju ut och drog med mig sakerna vi tagit med , hugo var ju också med
vi sprang ut och när ja kollade upp mot fönstret typ så står alva där och as garvar
och josse drar med henne ner.
Asså shit minne och vi fick panik vi sprang genom skogen och sprang till cyklarna och var
rädda men endå hade vi flum för det där. Vi berättade för alvas mamma och sen så
ringde vi lennart men vi la på efter en signal och då ringde han upp då vart vi så rädda att vi sprang och gömde oss bakom lakanen
omg.
Shit vad vi hade roligt <3
och så cyklade jag , alva och josse till vinna
och det var ju nån kilometer från henne så man var ju jätte varm
också för att det var SÅ HIMLA VARMT!
och när vi kom dit så slängde vi av oss cyklarna och sprang och drog av tröjan eftersom vi hade bikini under
 och så hoppade vi i .
Det var så härligt plus att vi var där själva
det är ju inte stort :)
och så hade vi med oss , godis
som smällte xD och så hade vi
saft som var jätte varm också xD
ahahah vi hade as kul.
och så var vi i våran klubb
och den ska vi vara i den här sommaren med
älskar er tjejer.
vi ska göra om allting förutom att ett fönster går sönder <3
ÄLSKAR ER OCH VI SKA FLUMMA FETT MKT I SOMMAR!
och göra OM ALLLLLLTTTTIIIINNGGGGG.
kan knappt vänta till sommar
men vi kan ju göra lite av detta i vintern också
men det är ju ganska varmt nu och ja ssåg att snön börjar smällta
YEEEEEEEEEEES!
och vi kan ju göra om mkt nu när det börjar smällta
fast inte om det är blött te då är det INGE roligt då.
hihihi , <3
Älskarer och sommmareeen eller ja allting som vi gjort.
Puss<3
 Alva<3
Josse<3

jag <3
josse har gjort bilden<3

detta är alla sommar bilder!<3
dom dära kläderna hade ja på mig hos alva också<3

Älskarerrrr<33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

Kommentarer<3
Skrivet av: amanda

AHAHAHAHHAHAHAHa smällta ?

Vahfan , det är 13 minus grader ute ;o <33333

2010-02-15 | 20:48:22
Din hemsida: http://aammandaah.blogg.se/

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0