MÅSTE KÖPA <3

Ser ni vilka underbara tröjor?:D
dom kostar 499 ;S
men ja ska köpa dom!
antingen får ja önska mig dom när ja fyller men orka :o
eller så får ja spara, lr fråga om mamma kan köpa :$
ja måste ha dom!
men det blir 2000 spänn ju typ :(
den tredje tröjan är så sant!
TWILIGHT ÄR MIN RELIGON!<3
Jag vill nog mest ha Tröja nr 1 och 3 ;)
men det blir så dyrt juu :(
ja kan ju fråga om ja får en och så kan ja önska mig en?:D
aja jaa ska HA!


Kommentarer<3
Skrivet av: Bella

var kan man köpa dom !! du MÅSTE berätta !! ;)

2010-04-06 | 18:42:28

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0