wow!

Wow, vi är säkra på att många av er inte kommer gilla den här nyheten! De första bilderna av Twilight-stjärnorna Robert Pattinson & Kristen Stewart kyssandes privat har läckt ut! Även om ryktena har flugit hej vilt under en lång tid nu så har paret bestämt förnekat dem, men nu har de äntligen klantat till det och romansen är avslöjad en gång för alla! En paparazzi lyckades fånga en bild av paret när de kysste varandra på inspelningsplatsen av Kristens nya film "On the Road" som hon just nu håller på att spela in i Montreal, Canada. Torka era tårar Twi-hards, vi delar eran sorg i denna svåra tid.

Vad tror ni?
ÄR DOM ETT PAR ELLER INTE?!
Ibland säger dom att dom är det och ibland inte.
Alla skvallersidor skriver så olika.
Och jag börjar bli lite lite trött på Rob&Kris
för dom aldrig kan säga som det ÄR!
Haha..
Men aja , bilderna har vi ju som bevis.
Men man vet ju aldrig..






[källa]


Kommentarer<3
Skrivet av: Emma

det är väl inte så konstigt att de vill hålla det för sig själva?! vi har inget med att göra om deras privatliv. :P men jag gillar att de är tillsammans, för jag tror de är det. jag menar varför åkte hon bland annat till london vid nyår och firade det med honom.. ;)

2010-08-22 | 10:49:40
Din hemsida: http://emmasol.blogg.se/
Skrivet av: Katja

Men dom e ihop, och Ashley Greene och Joe Jonas oxå :) Man har fått kyss bilder på båda två privat :P

2010-08-22 | 18:48:13
Din hemsida: http://textwilight.blogg.se/
Skrivet av: O L I V I A

Dom där bilderna är gamla, men det finns nya där Kristen och Rob kysser varandra. :)

2010-08-25 | 15:45:10
Din hemsida: http://oliviasandinpekka.blogg.se/

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0