I'm so sorry!

Hej Elin här nu!
Jätte ledsen att jag inte upptaderade något igår men jag hade inget internet!
Det funkade inte!
Först var jag med några kompisar men sen när jag kom hem så var internet helt väck.
Men Lisa är ju så otroligt bra så hon upptaderade<3
I vilket fall.
Tänkte svara här på vad jag tyckte om den dära filmen.
- Den verkar ju intressant och sådära. Men som Lisa sa. Alla filmer som twilight stjärnorna är med i är bra :D
Det bara blir så hehe.
& Så måste jag säga till Lisa att den dära bilden under det inlägget var SKIT ROLIG!
HAHAHAH , satt och as garvade :p

Kommentarer<3

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0