whataf*ck!?

Kollade lite på en skvaller sida och så hittade jag DETTA!
Som sagt det var en skvaller sida men vad tror ni?

SANT/FALSKT?!

Själv tror jag nog falskt men hm..
vad gör twilight hunken om dagarna när inte kristen ser på ?
haha , tyckte meningen passade in ;)
ne men vad tror ni?

oj det gick inte att ladda upp en bild då från artikeln
men artikeln lyder såhär!

Oj, oj, oj! Det här var oväntat! Nyblivna singeln Leighton Meester har ju precis gjort slut med Sebastian Stan men har inte slösat någon tid med att hitta en ny flört och det är inte vem som helst! Twilight-hunken Robert Pattinson har nämligen setts anlända och lämna Leightons lägenhet i New York och tydligen så har Robert och Leighton en sms-romans på gång också! Undrar vad Kristen Stewart har att säga om det egentligen? Vi tycker i alla fall att Leighton och Robert hade blivit ett stiligt par! (Källa: PerezHilton



Men jag tror inte på det :)
men ni mina kära läsare
vad tror ni ?


Kommentarer<3
Skrivet av: Katta

tror absolut inte på de!!

2010-04-20 | 21:32:25
Din hemsida: http://juggan.blogg.se/

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0