man längtar ju ihjäl sig!

SHIT!
SÅG ju det här på msn.se
asså
jag blir galen jag orkar inte längta mer!:o
och en grej!
ERKÄNN att Edwards röst är riktigt söt i början :)
Ni får länken :*

Älska!

och en grej bara.
I new moon när den inte hade kommit ut på bio när man kollade på Trailern
när bella springer emot jacob
och skriker
- JAKE RUN!!
Då när Paul blir så arg.
Men på trailern trodde jag först att det var Laurent som var där :)
asså så ska Jacob springa mot han :)
så vem vet man kanske tror ngt i Trailern till Eclipse
men dom lurar en lite också!:D


EN LITEN FRÅGA!
I VILKEN FILM TYCKER NI ATT EDWARD ÄR SNYGGAST?
om man nu räknar med Trailern till Eclipse.
hm.. jag vet nog inte vilken jag ska välja.
HAN ÄR LIKA SNYGG I ALLA!( min åsikt)

;D

Kommentarer<3
Skrivet av: karolina

sv: ÅÅÅH! :D

va roligt :] den måste jag fan se :o :]

2010-04-13 | 14:32:07
Din hemsida: http://iiheartfashion.blogg.se/
Skrivet av: Sarah :)

Han är inte snygg det är bara Boo Boo , kellan och taylor :D Tycker inte du dom e snygg eller tycker du bara konsitga rob ??

2010-04-13 | 19:29:27
Din hemsida: http://sarahabckstrom.blogg.se/
Skrivet av: O L I V I A

Han är inge snygg i några av filmerna. För det mesta så ser han ut som en brittisk alkis.



Det är Taylor, BooBoo och Kellan som är really smexx 8D

2010-05-08 | 10:04:51
Din hemsida: http://oliviasandinpekka.blogg.se/

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0