Imorgon :P

Är hos min kusin och jag gör mer twilight inlägg imorgon.
Men ska ha en fråga nu till er!


VEM I TWILIGHT ÄR ERAN FAVORIT?

( det är från 1-4 alltså twilight,new moon,eclipse,breaking dawn!)

ni får lite bilder på Robert/Edward
 awww :*


<3

<3 nä vad söt <3
<3



Själv så är mina favoriter Edward,Bella , och hela familjen Cullen men Rosalie har jag nog lite svårt för helt ärligt :)
och så Jacob min favorit oxå!:D Och självklart Renesmee :)<3 o så är Seth det också :D


Kommentarer<3
Skrivet av: Sarah :)

Jacob, seth , och alla andra

2010-04-13 | 19:35:11
Din hemsida: http://sarahabckstrom.blogg.se/

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0