hhmmm?

Hur ska en kille egentligen vara?
Komisk?
Dum?
Romantisk?
osv..
asså egentligen går det inte att hitta en DRÖMKILLE!
många har bra pojkvänner och tycker att dom hr det men det måste ju
vara nåt negativt med den killen också?
jag är iaf nöjd med min!
han är
*Snäll
*snygg
*JÄTTE SNÄLL!
*söt !
Och så är han bäst!
och ja tror inte att det finns nå´gra negativa saker om han förutom
att kör fult på fotbollen i skolan , ihihihi sry simon :p<3
ÄlskarDig!<3

men iaf , endel har bara en kille för att ha en liksom
men vad gör det för nytta tänk på att tjejen/killen slösar
dagar/veckor/månader/år på en som bara utnyttjar än
det är inte speciellt roligt om man får veta saningen sen
om det hela.
Ja har vetat folk som bara har utnyttjat en
vilket är riktitg riktigt lågt!
det är ju inte äkta kärlek då?
och det är ju det man vill!
man kanske inte kan ha som i
Filmer ?
Där man egentligen kan skapa vad som helst men än sen
hellre älskar jag en på riktigt en att det ska vara som en film?
alltså ingen kärlek på riktigt..



Kommentarer<3

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0