Svar på frågestunden.

förlåt, gillar din blogg eftersom jag sj e twilight fan xD men du kan väl inte mena allvar att du e glad att bli länkad av Kissie? visst du får ju läsare och det e ju bra, men hon har ju inte alla höns hemma?!<3

svar: nej det är klart , men jag trodde nt att ja hade nån chans ja skickade liksom en bild så vart jag länkad vart mest chockad och glad för jag har fått så många kommentarer en innan!:D<3

  Anonym om frågestund..:
har du pullat?hur ofta?när gjorde du det senast?

svar: Nej det har jag inte =)

  Anonym om frågestund..:
Hur gammal är du?:)
När började du att blogga?:D

svar: Jag är 11 år och fyller 12 om en månad ungefär .
jag började blogga för nån månad sen
men ja hade en blogg innan men tyckte det inte var så kul.
Och jag vill skriva om twilight för att jag menar jag bryr mig inte så mkt 
om hur många som läser ja ville bara skriva om de!:D<3
 
SABINA om frågestund..:
Hur kommer det sig att du började blogga om just twiligt, och inte tex ditt liv eller något annat. ?
förutom att du är ett stort fan av det då. :))

svar: För att twilight betyder halva mitt liv helt seriöst! ne men alltså twilight betyder mest typ det ända jaag tänker på :) förutom min familj,vänner, hästarna.. och massa mer. Men jag tyckte att det skulle bli intressant att kanske
skriva om ngt annat en mitt liv. Jag hade en hästblogg förut men ja var aldrig inne på den och så har jag en mer 'normal' blogg men den är ja inte inne på heller så då är det nog twilight jag vill skriva om :D<3

  Johana  om frågestund..:
Hur många besökare fick du nu när du blev länkad på kissies blogg ? :)


svar: jag fick runt 3600 besökare =) om jag kollade rätt , är inte direkt bäst på när man kollar statistiken ^^
 
amanda om frågestund..:
Jag e oxå twilight nörd :) jätte bra blogg !
hur blev du en twilight nörd ?
hur kan du få reda på så mycket bra saker ?
vilken av böckerna e din favorit ?

svar: 1.tack så mkt!:D
2.Jag kollade på twilight filmen den första och sen så grep den tag i hjärtat och så kollade jag mer och mer och till slut så tänkte ja blogga om dom och så blev ja bara en nörd :D
3.Jag skriver ner liksom det ja får upp i hjärnan men såklart att jag ser på andra bloggar lite om twilight och får insperation av dom med.
men jag skriver det som kommer upp
4.Det är Nog om jag kunde drömma :D

 

  frida om frågestund..:
ahhahaha naaaaaw elin du är med på kissies blogg :D

svar: japp^^ x'D

  ss om frågestund..:
När kommer premiären av den 3 filmen? :D hihi

svar: 30 juni!:D

  amanda om frågestund..:
HAHAHAHHAHAHAHAH Avahfan , vem är Kasper ? ;o
Och ensak kan jag faktiskt säga till han, HON HAR ALDRIG KLÄDER MED TWILIGHT , OCH DET HÄR ÄR EN TWLIGHT BLOGG SÅKANSKE DRF HON SKRIVER OM TWILIGHT ? ;o
HAHAHHAHA VAHFAN xD<3

aja , då frågar jag ,

VEM GILLARU ? :d 

svar: Jag ska få tröjor!;) hm.. den jag gillar är nog J&V och en till.

  kasper , din älskling! om frågestund..:
hur mkt beroende är du av twilight på skala ett till tio?:)
är twilight filmerna bra eller?
varför tycker du om twilight?
har du inget bättre för dig än att skriva om twilight?
vilken är den bästa filmen förutom twilight?
blir du inte mobbad i skolan när du har twilight-kläder och allt.. tycker de nt att du är lite nördig????

svar: 10%
2.ja
3.för att filmen är liksom bara bäst! och skådespelarna lever verkligen IN men det ska dom ju göra då men skit samma och för det bara är bäst
4.detta är ju en twilight blogg drf skriver jag om twilight :)
5.hm.. den bästa filmen utan twilight är nog :grease: eller :girls just wanna have fun:
6.Jag har tyvär ingen twilight tröja ÄN men ska snart köpa. Nej det gör dom inte så ja blir inte mobbad :)

krya på dig! :)
sv; allt är bra med mig med ;)

en liten fråga;
vem i twilight filmerna är bäst? tex. robert, tylor, kristen m.m.

svar: hm.. den som är bäst jag tycker nog att Robert och Kristen är bäst hihi :)

________________________________________
tror att jag fick med alla frågor nu
isåfall är det bara att hojta till isåfall!:D
kram:*
tänker nog göra så att jag ska liksom acceptera
 kommentarerna innan dom frågas :P


Kommentarer<3
Skrivet av: sanna

sv. ja det vart lite mke;)

men nu med den nya blev det ju superfint!:)

2010-03-09 | 11:03:05
Din hemsida: http://ssaannan.blogg.se/

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0