my twilight trip

Hur jag började gilla TWILIGHT!
som ni vet så fyllde den hära bloggen 1 helt jäkla år igår :D 
shit!.
nu på slutet har det vart lite dåligt med upptadering..
men vi har mycket i skolan vilket är SANT!
men denna vecka har vi inge prov *puuufh*
så då blire mkt upptadering antar jag :D
för att allting jag kan skylla på är proven ;)
haha!
Men iaf :D tänkte skriva om hur jag började gilla twilight.
Here we go!

Några jag kände hade lagt ut väldigt mycket bilder på twilight och massa twilight tester om t.e.x
vem man var och så.
Jag hade inte sätt den filmen än och en gång när jag oh min pappa skulle
till örebro så började jag tänka på den filmen och jag frågade
- pappa kan inte vi hyra twilight?
- inte idag men någon annan dag.
Efter någon vecka så var jag med Amanda och då åkte hon jag och min mamma till OQ
för att mamma sa till mig att jag skulle få hyra den.
Och då hyrde vi den sen så när vi kom hem så tittade jag och Amanda på den.
Typ när det var halva filmen kvar så skulle jag rida.
Jag älskar verkligen hästar men när jag red så det ända jag tänkte på var filmen!
När vi kom in igen så rusade jag upp till rummet med Amanda och började titta igen.
När jag hade tittat klart på den så tittade jag på den 2 gånger till på kvällen.
Jag vart beroende av den! Den var så himla bra.
Sen så tänkte jag att jag ville skriva om Twilight.
Så jag fixade en Twilight blogg då.
Jag prövade massa namn. 
Sen så skrev jag aalskatwilight vilket betyder som ni säkert förstår älskatwilight.
Först så skrev jag lite om hästar och så.
Men sen så kom jag in på banan och det vart Twilight!
Sen dess så har jag faktiskt gillat twilight :)
det var runt september-oktober 2009 :)
sen i november fixade jag bloggen :D
den 19:e!

inget jag ångrar!
och i somras så vart Lisa "medlem" :D
Första bilden jag la ut på denna blogg :)
inte så förvånad med just den bilden hehe :D
det var min story om hur jag började gilla twilight :)
/elin

Kommentarer<3
Skrivet av: my

ja.. skåne när vi gick där på väg in till stan och sen emmas min när hon såg hur stan såg ut haha :')

älskar dig också<3

2010-11-21 | 13:49:12
Din hemsida: http://mywahlen.blogg.se/
Skrivet av: Matilda

Sv: Tack!! Vad snällt Elin=)

2010-11-22 | 22:39:29
Din hemsida: http://matildasimonette.blogg.se/
Skrivet av: znyggacheyer!

TEAM-JACOB FTW !!!!<33333 :)

kolla gärna in vår nya blogg !:)

http://znyggacheyer.blogg.se

2010-12-06 | 05:59:36
Din hemsida: http://znyggacheyer.blogg.se/
Skrivet av: Kajsa

Hej!,skulle du kunna fixa en header åt mig?,jag behöver verkligen en header haha,min är jätte skruttig :P

2011-06-03 | 11:03:27
Din hemsida: http://kajsastar.blogg.se/
Skrivet av: Fina

Härligt. bloggbesokare.se"

2012-11-01 | 07:28:00
Din hemsida: http://www.bloggbesokare.se

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0