Vampire :)

FRÅN BREAKING DOWN!







Kollade på en blogg.
Och hittade en kategori photoshop.
Då har Sarah som hon heter gjort om Renesmee till vampyr :)
ni får länk också :D
jag tkr hon skulle passa som vampyr :D
men som sagt är hon ju halv vampyr :)

Länk

Kommentarer<3
Skrivet av: Sarah :]

Kul att bli länkad :D

Jag tycker oxå att hon passar som vampyr.



sv: Okej, vad har du för bärbar ? ^^

Och vet du hur man tar skärmdumpar på pc ? asså på bärbar ?

Jag vill jätte gärna veta om du kan asså :3

2010-05-02 | 17:41:29
Din hemsida: http://sarahbackstrom.blogg.se/

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0