neeeeeeeeeeeeeeeeej!!

Aldrig Rob aldrig!!!
Han vill snagga sig !
och raka av sina lockar
neeejjjjjjjj!:(:(

Här får ni texten från sidan!

Chockbesked: Pattinson snaggar sig

2010-03-11 14:07
"Twilight"-hunken vill raka av sig sina berömda lockar

Tjejer är helt galna i hans vildvuxna lockar och killar vill till varje pris kopiera hans frisyr – men Robert Pattinson själv vill helst av allt vara helt kal på knoppen.  

— Jag skulle älska att få snagga mig. Jag behöver verkligen klippa mig, men det går inte just nu på grund av jobbet, säger han enligt Hello magazine.  

”Twilight”-skådisen har tidigare erkänt att han sällan tvättar håret, och nu vill han alltså slippa den sysslan helt och hållet.


ALDRIG ROBERT du får inte bara ta bort ditt snygga hår !:O<3


Kommentarer<3
Skrivet av: bella

NÄÄ aldrig || han får bara inte göra det !!

2010-03-11 | 17:29:55
Skrivet av: Kajsa

JA JAG VET!HAN FÅR INTE DET!NEJ ROB<3

2010-03-11 | 22:52:48
Din hemsida: http://kajsastar.blogg.se/
Skrivet av: Katta

fan elr!!! han får inte snagga sej!!

1) han skulle se ut som en apa

2) hans hår e ju såå snyggt!!! vrf skulle han vilja klippa allt??!!! han sa ju själv för typ en månad sen typ att han älskade sitt hår, hur kan han vilja göra sej av me de nu!!



// väldigt upprörd

2010-04-20 | 21:39:27
Din hemsida: http://juggan.blogg.se/

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0