greeat

Ingen svarade på om vad ja skulle skriva om!:(
så jag vet inte faktiskt. Men jag kommer säkert på massa :D men bara ni ger tips så äre bra!:)<3

__________________________________________________

Haft en bra dag ute i SOLEN ?:D
det har jag hahaha , ne har suttit inne hela tiden sen jag
kom hem från skolan har Pluggat till prov :@
har sagt det här MKT men jag kan helt ärligt inte vänta

till Eclipse ska dröja med attt kommmaa ut

jag vill verkligen se den för att boken var ju en

toppen bok!
nästa vecka kommer tröjan så den kan ja inte heller vänta med
att få!!:D
kommer att lägga ut en bild på den då(L)
Ska nog kolla på Twilight nu! Har sätt på New Moon så mkt nu ;D
jag vet vad ja ska göra innan jag kollar på filmen!:D
jag ska, göra twilight hiss&diss :D
Och lägga ut lite bilder från galor och så det blir väl kul?:D

Kram Alla Twilight Lovers.<3

 


Kommentarer<3

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0