Blont eller Svart?

Haha jag och mina filmer ;)
Ne men jag har sätt en film med Kristen Steward i.
Den heter In the land of women och då var hon ungefär blondhårig.
Och nu är hon ju svart hårig.
Men vad tkr ni hon passar bäst i ?
Okej ni som älskar Kristen ta inte illa upp nu.
Men på endel bilder ser hon ut som en knakare.
Jag älskar Kristen as as as as as mkt !
Men t.e.x på den här bilden så ser hon inte fräsh ut.
Asså nu får jag lite skuldkänslor för jag säger så om kristen :O
ne men åh xD
Hon ser inte ut som en knarkare. Men hon ser lite mer typ 'utsliten' ut :)
men det är ju snabba bilder som papparazis tar så då hinner man ju inte göra värsta posen.
Men annars är hon fin typ när hon verkligen fixar sig.
Men hon har ju sin egna stil :D<3s
Det är bra<3
SÅ HON SER INTE UT SOM EN KNARKARE ELLER HON SER INTE OFRÄSH UT UTAN BARA UTSLITEN
men tillbaka till 'huvudämnet'
Blont eller rödbrun lr vad det är för färg :D<3
Själv tkr jag nog att hon är vackrare i ljust
men också i brunt :)
<3

Kommentarer<3

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0