Robert Pattinson har blivit biten av ett lejon!

Men oroa er inte Twilight-fans, han är okej! Lejonet hade inga tänder och försökte bara vara vänlig! Robert spelar en cirkustränare i sin nya film Water for Elephants så på senaste tiden har han behövt spela in scener med en hel del exotiska djur!

Han sa, Jag är runt exotiska djur nästan varje dag, Det är galet, jag blev biten i armen av ett lejon utan tänder. Och dom sa "Det är okej, han gör det hela tiden." "Och ja sa, "Erm, OK" Sedan fick de lejonet att bita hårdare, eftersom han var för försiktig och slickade bara min arm. ///Lisa

Kommentarer<3

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0