inlägg later :D

heej
ja har inte kunnat bloggat något xd
eller jo jag har kunnat men ja har inte orkat
har inte suttit vid datorn så mkt i veckan faktiskt!
eller typ 1 gång per dag x)
iaf!
I tisdags var det final i paradise hotel
OCH det rätta paret vann!
jag vart as glad för jackie har varit min favorit
sen första början och när patrik kom in vart han de också!
stort grattis till dom x)
ja lägger in senare om veckans blogg och så.
Men först måste ja åka till min häst och mocka :D
och så ska ja hissa och dissa , för det är faktiskt rätt så kul (y)
men kramis på er alla
bara för att ja har gjort dålig upptadering
så får ni en låt här !;D


Kommentarer<3
Skrivet av: Mathilda

Jättefin blogg!! :D

2010-02-06 | 10:32:14
Din hemsida: http://eekdahl.blogg.se/

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0