Ny twilight tidning.

Idag så köpte jag en ny twilight tidning.
Eller det var en Stephanie Meyer tidning :D
Det är som en serie hur hon kom på twilight eller hur den vart till :)
as coolt att läsa den för det var saker i den som jag inte hade en aning om :D
visste ni att twilight egentligen hette Forks?
eller asså , hur man ska förklara :)
Den skulle först heta det ,lr vad det står :D
den hette så när Stephanie blev klar med den :)
Riktigt bra tidning<3
¨
Tog med mobil kameran drf dålig kvalité :)
/Elin<3

Kommentarer<3
Skrivet av: Kajsa

Jag har 2 olika eclipse tidningar

2010-08-08 | 12:45:17
Din hemsida: http://kajsastar.blogg.se/
Skrivet av: Hanna och Annina.

Kolla in våran Twilightblogg! :)

2010-08-08 | 16:43:11
Din hemsida: http://twilightismylife.blogg.se/

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0