Ashley Greene spotlight!

En tjej vars stil vi verkligen älskar är Twilight-stjärnan Ashley Greenes! Hon har utvecklat en riktigt chic och tuff stil sedan hon blivit känd och vi diggar den verkligen! Hon vet precis vilka trender hon passar i och hon mixar dem som ett proffs! Spets, tryck, skjortor etc - hon får det att se enkelt och roligt ut! Vi tänkte dela med oss av några av hennes bästa outfits, det finns en hel del modeinspiration att hämta från dem!
Tog inte alla bilder så ni får nöja er med dom här :D
/elin
'
Själv så älskar jag hennes stil!:D
/Elin
[källa]

Kommentarer<3
Skrivet av: kimberly

heej kolla gärna in min blogg och min o min kompis blogg som vi har tillsammans

min blogg:www.kkimberlyijeh.blogg.se

min o min kompis blogg:dianakimberly.blogg.se

kram

2010-08-04 | 16:38:30
Din hemsida: http://kkimberlyijeh.blogg.se/
Skrivet av: MileyCyrusFan

snygg header. Ashley är så söt

2010-08-05 | 15:27:26
Din hemsida: http://smileycyrusfan.blogg.se/

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0