SOMMAREN!<3

är jag ensam att sakna sommaren?!
usch ja brukar gråta för ja kan sakna dig så himla mkt!
då hade ingen förändrats riktigt ärligt!
nu är ju alla helt förändrade faktiskt..
iaf, timmarna efter skolavslutning va bäst då va det ju sommarlov!
jag längtar tillbaks så himla mkt, det gör ont inom mig!
när ja och sofie och klara va typ 3-4 dagar irad och
hade så himla kul såå det inte är sant!
när ja va med amanda och sov över och va vid skolan på kvällarna!<3
När ja va hos Alva och Josse och hade FETT ROLIGT!<3
asså fönstret som gick sönder , när vi smög,
när vi , skrattade så vi fick ont i magen, när vi va ute och red
ja allt det där , fatta att ja saknar det så himla mkt
ja skullle göra allt för att få åka tillbaka till det!
men nästa sommar ska vi göra om allting har ja bestämmt!
Cykla till Vinna, och bli jätte varma och sen bara slänga bort cykeln och
hoppa i vattnet.
Och göra om våran lilla 'dans'
till ABBA låt , och till Mj - thriller
hhihii, och få känna lukten av vattnet,skogen
ja precis allting som jag fick känna där.
och när jag åkte in i el tråden och släppte händerna med styret och ramlade ner på marken
x'D
HAHAHAH omg, det glömmer jag verkligen ALDRIG!
och ni bara stod där och garvade sönder åt mig hahaha x'd
om nån nu läser det här kan ja säga vad som egentligen hände.
På gärdet hade vi ställt cyklarna och där va det typ en eltråd som man kunde gå under, och ja fick ta josses cykel för vi skulle byta , lite och då skulle ja cykla ner för det lilllaaa lilla lilllaalilla backen
asså det va inte direkt en backe  men liksom det gick upp lite typ en halv meter lr vad man ska säga , aja och då glömde ja bort tråden och skulle åka ner med den och då glömde ja bort det och skulle stanna och då släppte ja händerna från styret för ja skulle försöka ta bort tråden , ja lr ja skydda mitt ansikte , och då glömde ja bort att det va bakåt tramp då ramlade ja med cykeln men som tur va det ingen el i tråden HAHHAH herregud va ja garvade och alva och josse också x'D
MINNE!<3
och när vi va i ....................... hahahah shit , vad kul vi hade och vi hade ju planerat as mkt till det,
så hände det ju en grej , och vi sprang ju till tvätten som hände ute och gömde oss bakom  det för vi va så rädda, ÅHHHHHHHHHHHHH!
så blev dom inte ens arga typ HAAAHAHAh
nästa sommar blir det repris på allt det här lr vad tkr ni tjejer?
Ja saknar er otroligt mkt ,
JULI-JUNI-AGUSTI 2009 VÄRDENS BÄSTA<3

Fick bli en bild på Alva och Josse första kvällen jag kom!:D
har massa mer bilder men som är på min andra mobil som är helt cp!
men iaf, bilden förklarar det mesta enligt mig det va den kvällen ja kom
det va den dagen vi skrattade det va den dagen innan allt hände(L)
<333333333333333333333333333333333333333333333333333333


Kommentarer<3
Skrivet av: amanda

du skriver alltid om alva & Josse . Du pratar alltid om dom . men vad äre jag som luft för dig elr ?

Jag trodde vi gjorde massa saker en att bara var vid skolan och sov över ?

gjorde vi inte det elr .

Det är alltid dom du tjatar om har du nånsin pratat om mig när du varit med alva & josse ?

har du det ?

svar : Nej antaligen !

och jag är så trött på det elin att du bara ska prata om dom , jag är faktiskt inte döv, och som du tänker på alla era minnen hela tiden , inte på våra ! ;/

jag vill inte ha det så ! :/ <3

Jag finns juh oxå ?

inte bara dom ! :(

2009-11-29 | 21:04:10

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0