heeej!:D

ChaCha.
Nu har ja gjort en ny blogg
ja kommer ha lite tävlingar
och berätta såklart om älskade twilight.
Och mina vardagar.
& Mode och massa mer saker som är intressanta.
På söndag har ja verkligen lust med söndags mys på bio,
skulllleee väldigt gärna vilja se Twilight New Moon men man
måste ju ha med sig föräldrar inte kul ;p
tänk om man får glädje tårar lr vad som helst.
inte när pappa/mamma är där tack!:D
ja , men som helst imorrn blire Disco
kommer säkert lägga ut på min Outflit då
och på mina söta bästisar Klara & Sofie
Fixa mig ska ja såklart göra med dom bästa.
Nu ska ja ta och SOVA.
Men vi hörs
hejdå byee sötisar!:*


Kommentarer<3
Skrivet av: Elin - Design&Makeup

Hej, ja gör det du. :) Vad bra att du förstår hur man gör nu :)

2009-11-19 | 23:39:00
Din hemsida: http://designandmakeup.se

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0