FavoritBloggar!;)

KISSIE!
Kissie är min favorit blogg
ja beösker hennes blogg minst 3 per dag.
egentligen KISSIE är ju bara hennes roll
kan man säga lr hur hon har sagt det.
jag känner henne inte , men hon värkar vara
liksom snäll&oskyldig i verkligenheten
UTANFÖR bloggen.
Hon är min favorit inom bloggvärden!
hon är den liksom bästa bloggen ja läser ingen
annan är bättre en henne tkr jag!;)
iaf besök henne om du inte redan gjort det men
klart du har gjort
SHE IS THE BEST!
<3

www.kissies.se









Och efter Kissie kommer
KENZA!
Hon är riktigt gullig!
Och hennes blogg är rolig&å intressant!
och vi båda älskar tokio hotel!;)
yyaayy!:D
Besök hennes blogg om ni inte har gjort det!
<3


www.kenzas.se








Och efter Kenza kommer Dessie&Paow
Båda dom två är riktigt duktiga på blogga!
men Paow är inte lika dryg som dessie hihihi x)
aja , besök doms bloggar!
ja gillar Paow mer en Dessie faktiskt för att Dessie är så
BICTH!
MEn hon är ändå duktig men paow är min favorit mer isåfall ;)

http://desireenilsson.blogg.se/

www.Paow.se





Och Sen Foki! hon är riktigt duktig och är ju jtte gullig!

ä duktig faktiskt
om ni inte har besökt hennes blogg GÖR DET!
för hennes blogg är liksom unik och sånt!:D
btw, hon vann årets blogg på Blogg Awards!;)




Och sen är det BlondinBella!
hon är liksom bloggarnas mamma!
och Kissie är ju tonåringen!;)
hihihii :D
aja ,men kissie är endå bästbästbäst.<3
Blondiiibella är riktigt fin och har bra blogg ja brukar
kolla egenom hennes nya inlägg 1 gång dåå.
hon är duktig.
Hon är Finare i blont , men ja har tagit bilder på
alla dom ja tkr om på Blogg Awards och menmen.
Hon är iaf finast i blont!;)



Amir!
Amir är så j*vla skön hans humor är ju BÄST!
HAN ÄR COOL!
shiiit i love him jao!
liksom hans diss&diss videos är så j*vla roliga dom är ju BÄSTBÄST!!!:D
älska!!!:D
besök hans blogg om du inte redan gjort det :D

http://gaybloggen.com/








DET VA ALLT FÖR MINA FAVORITER!;)

OCH BTW!!!

JA TÄNKER BÖRJA ATT DISSA&HISSA JAO!:D


PUSSSSSS<3


Kommentarer<3

Jag gör bloggdesign om ngn undrar. Den är gratis. Maila/adda mig på [email protected] om du vill ha en!


Twilight lovers kommentera här:

bloglovin Namn?:
Älskar du Twiligt?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din text:

trackback
RSS 2.0